Soms kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Hier mag je ons gerust over inlichten. Doe je dit binnen 30 dagen, dan kunnen we je tegemoetkomen. We gaan het gesprek met je aan om te zien of er een passende oplossing kan worden geboden voor het huidige product. Zie je die oplossing niet zitten? Dan bieden we de mogelijkheid je product aan ons terug te geven. Onze monteurs komen jouw wand of deur dan thuis ophalen en we storten het geld terug op je rekening.
Houd er wel rekening mee dat schade die is ontstaan bij montage of demontage van je product niet kan worden verhaald op GewoonGers. Denk hierbij bijvoorbeeld je oude deur die is afgevoerd of een gaatje in vloer en plafond voor het monteren van je deur of wand. Neem contact met ons op via klantenservice@gewoongers.nl of bel op 010-3072889 om jouw mogelijkheden te bespreken of vul ons klachtenformulier in. Meer weten over onze niet tevreden geld terug regeling? Lees het artikel op de website.