Hoe kan ik een klacht indienen bij GewoonGers?
Klachten zien we liever niet, maar nemen wij zo snel mogelijk in behandeling. Heb je een klacht die je wilt indienen bij GewoonGers? Dan kan dit via het klachtenformulier op de website. Vul het formulier zo volledig mogelijk in om een snelle verwerking te bevorderen. GewoonGers zal je binnen 2 werkdagen bellen om inhoudelijk op je klacht te reageren. Mocht je niet opnemen, sturen we je een mail. Wist je dat je binnen 30 dagen na montage aanspraak kunt maken op onze niet tevreden geld terug regeling?
Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).
Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.