Levering & Betaling
Hoe gaat dat in zijn werk?
Bij GewoonGers staat vertrouwen centraal. Iedere woning is anders. Daarom maken we élk product op maat voor de situatie. Het plaatsen van een bestelling kan op verschillende manieren: bij een medewerker van GewoonGers in een van onze showrooms of telefonisch. Daarnaast kun je online je favoriete product kiezen en direct een inmeetafspraak maken. Op welke manier je ook bestelt: je betaalt pas op het moment dat wij bij je langsgekomen zijn voor het inmeten en jij ja zegt.
Het betalen én leveren van jouw bestelling
Het is niet het leukste gedeelte van het krijgen, maar je wilt het vast weten: hoe gaat het betalen en leveren van een GewoonGers product in zijn werk? Je vindt het antwoord hier. Wil je meer weten over het bestelproces?
Levering & betaling in 5 stappen:
-
1
Kies je deur
Op de website, via een offerte of in onze showroom kies je alvast jouw favoriete product en specificaties. De prijzen die je ziet zijn inclusief btw én inclusief inmeten en monteren. Er zijn dus geen bijkomende kosten. Gekozen? Je krijgt direct de mogelijkheid om een vrijblijvende inmeetafspraak te maken.
-
2
De inmeetafspraak
We komen bij je langs om jouw wensen door te nemen en de ruimte op te meten. 2 dagen voor de afspraak krijg je een mail met een tijdsvak van 2 uur waarin je ons kunt verwachten. Op de dag zelf bellen we je 30 minuten voordat we er zijn. Tijdens de inmeetafspraak kun je ook je eerder gemaakte bestelling nog aanpassen of annuleren. Nog steeds enthousiast? Dan is hiermee is je bestelling compleet! Tijdens of na de inmeetafspraak plan je een datum in voor de montage van je bestelling via een afspraaklink in je mail. Daarnaast doe je een (aan)betaling.
-
3
De (aan)betaling
Na het inmeten en compleet maken van je bestelling is het tijd voor een (aan)betaling. Wij bieden je de keuze uit 2 mogelijkheden: 1) Je betaalt 10% aan en het restant kan bij levering worden betaald. 2) Je betaalt de volledige 100% vooraf en ontvangt daarbij 2% betalingskorting van GewoonGers.
Welke optie je ook kiest: het is vanwege veiligheidsredenen niet mogelijk contant te betalen bij de monteurs. Betalen kan door middel van een iDeallink die je via de mail toegestuurd krijgt.
-
4
De montage-afspraak
Nadat GewoonGers jouw bestelling heeft ingemeten aan huis, jij een montage-afspraak hebt gemaakt en een (aan)betaling hebt gedaan, wordt de bestelling doorgevoerd voor productie. Álles gebeurt bij ons onder 1 dak: van advies tot productie. Tijdens de montage-afspraak komt er dus ook een GewoonGers collega jouw bestelling leveren en monteren. 2 dagen voor de afspraak krijg je een mail met een tijdsvak van 2 uur waarin je ons kunt verwachten. Op de dag zelf bellen we je 30 minuten voordat we er zijn. Onverhoopt niet thuis? Jammer. Er worden geen kosten in rekening gebracht. We bellen je voor een nieuwe afspraak.
-
5
Optioneel: resterende betaling
Heb je er bij stap 3 voor gekozen om 10% aan te betalen? Dan betaal je tijdens de montage-afspraak het resterende bedrag. Je ontvangt een iDeallink via je e-mailadres. Heb je het volledige bedrag al betaald bij stap 3, dan hoef je uiteraard niks meer te betalen. Geniet van je nieuwe deur!
Heb je nog vragen?
Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met GewoonGers. Dat kan per e-mail, telefonisch of stel je vraag tijdens een bezoek aan een van onze showrooms. Alle deuren en glassoorten zijn te zien in onze showroom in Vlaardingen of in onze showroom in Woonmall Villa ArenA in Amsterdam. Wil je langskomen? Leuk! Actuele openingstijden zijn te vinden op onze contactpagina. Ook kun je via deze weg eenvoudig een afspraak inplannen voor in de showrooms.
