Levering & Betaling

Hoe gaat dat in zijn werk?

Bij GewoonGers staat vertrouwen centraal. Wij leveren voor ieder project een uniek, op maat gemaakt product. Iedere woning is anders en alleen op deze manier krijgt jouw woning of werkplek de wand of deur die het verdient! Het plaatsen van een bestelling kan op verschillende manieren: bij een medewerker van GewoonGers in de showroom, digitaal via de website óf telefonisch in samenspraak met een medewerker van GewoonGers. Bij alle manieren van bestellen staat één begrip centraal: Je betaalt pas op het moment dat wíj de werkzaamheden starten.

Op deze pagina kun je meer informatie terugvinden met betrekking tot het betalen en leveren van je bestelling.

Scroll verder voor meer informatie over deze werkwijze. Wil je meer weten over hoe het bestellen zélf in zijn werk gaat? Klik dan op onderstaande link.

Levering & betaling in 5 stappen:

  • 1

    Stap 1: Stel jouw deur online samen

    Kies de deur die van toepassing is op jouw woon/ werksituatie. Voor deuren in het bestaande kozijn klik je hier. Taatsdeuren en schuifdeuren op maat vind je hier. Wanneer je jouw deurtype gekozen hebt, kun je de deur in de bestelomgeving voorzien van de gewenste glassoort. Deuren in bestaande kozijnen kun je voorzien van slot of extra bovenlicht. LET OP: Je keuzes zijn pas definitief zodra een medewerker van GewoonGers de bestelling heeft ingemeten en met je heeft doorgenomen aan huis.

  • 2

    Stap 2: Loop samen met de inmeter jouw bestelling door

    Tot op het moment van inmeten kun jij je complete bestelling nog wijzigen. Wilde je liever een schuifdeur in plaats van een taatsdeur? Of toch liever die verdeling met 4 panelen in plaats van 3? Geen probleem! Onze collega neemt jouw bestelling aan huis nog één keer geheel door en voert deze in voor productie. Blijkt het technisch onmogelijk een deur van GewoonGers toe te passen in jouw interieur? Geen probleem, wij rekenen geen extra kosten door voor het inmeten.

  • 3

    Stap 3: De (aan)betaling

    Na het inmeten en compleet maken van je bestelling is het tijd voor een (aan)betaling. Wij bieden je de keuze uit 2 mogelijkheden: 1) Je betaalt 10% aan en het restant kan bij levering worden betaald. 2) Je betaalt de volledige 100% vooraf en ontvangt daarbij 2% betalingskorting van GewoonGers.

    Welke optie je ook kiest: het is vanwege veiligheidsredenen niet mogelijk contant te betalen bij de monteurs. Betalen kan door middel van PIN (de monteurs hebben een pinautomaat bij zich) óf middels een iDeallink. De betaling dient altijd direct plaats te vinden. Na levering moet het volledige bedrag zijn voldaan vóórdat de monteurs zijn vertrokken.

  • 4

    Stap 4: De montage afspraak

    Nadat GewoonGers jouw bestelling heeft ingemeten aan huis, wordt de bestelling doorgevoerd voor productie. Naar aanleiding hiervan ontvang je een e-mail met een uitnodiging om zelf een afspraak te plannen voor montage. Let op: GewoonGers start pas met het produceren van jouw bestelling zodra de afspraak is gemaakt. Heb je deze e-mail niet ontvangen? Bel dan zo snel mogelijk na het inmeten naar GewoonGers voor een montage afspraak.

  • 5

    Stap 5: Levering van jouw bestelling

    Op de afgesproken datum is het zover: GewoonGers komt jouw bestelling leveren en monteren. Voor alle vragen, opmerkingen en aanvullende informatie kan er contact opgenomen worden met GewoonGers via info@gewoongers.nl óf telefonisch: 0103072889. GewoonGers is verantwoordelijk en dus het enige aanspreekpunt voor het inmeten, produceren, leveren én monteren.

Twijfel je of heb je nog vragen?

Dan kun je natuurlijk altijd contact opnemen met GewoonGers. Dat kan per e-mail, telefonisch of stel je vraag tijdens een bezoek aan onze showroom. Alle deuren en glassoorten zijn te zien in onze showroom in Vlaardingen. Wil je langskomen? Dan ben je 6 dagen per week van harte welkom. Actuele openingstijden zijn te vinden op onze contactpagina. Ook kun je via deze weg eenvoudig een afspraak inplannen voor in de showroom (niet verplicht).