vacature gewoongers showroom

Wil je een klacht indienen bij GewoonGers? Scroll nog iets verder naar beneden.

Klachten zien wij natuurlijk liever niet. Maar als ze er zijn, nemen we ze natuurlijk in behandeling.

Ben je niet tevreden over een product of onze dienstverlening? Vul onderstaand formulier in om je klacht kenbaar aan ons te maken. Wij zullen je binnen 2 werkdagen bellen om inhoudelijk op je klacht te reageren. Mocht je niet opnemen, sturen we je een mailtje.

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en wij nemen op werkdagen binnen 48 uur contact met je op.

  • Sleep bestanden hierheen of
    Max. bestandsgrootte: 512 MB.

    Niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht?

    Mocht je het als consument niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).

    Voor zowel consumenten als zakelijke klanten geldt dat zij, indien zij niet tevreden zijn over de afhandeling van de klacht, de klacht tevens ter bemiddeling kunnen voorleggen aan Thuiswinkel, voor consumenten via www.sgc.nl en voor zakelijke klanten via www.thuiswinkel.org.