vacature gewoongers showroom

Wil je een klacht indienen bij GewoonGers? Scroll nog iets verder naar beneden.

Klachten zien wij natuurlijk liever niet. Maar als ze er zijn, nemen we ze natuurlijk in behandeling.

Ben je niet tevreden over een product of onze dienstverlening? Vul onderstaand formulier in om je klacht kenbaar aan ons te maken. Wij zullen je binnen 2 werkdagen bellen om inhoudelijk op je klacht te reageren. Mocht je niet opnemen, sturen we je een mailtje.

Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in en wij nemen op werkdagen binnen 48 uur contact met je op.

  • Sleep bestanden hierheen of

    Niet tevreden over de afhandeling van jouw klacht?

    Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kun je als consument en zakelijke klant je klacht ter bemiddeling voorleggen aan Thuiswinkel via www.thuiswinkel.org óf als consument aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).