Op deze pagina vind je meer informatie over garantie en het herroepingsrecht.

Heb je naar aanleiding van het lezen van de garantievoorwaarden en het herroepingsrecht nog vragen? Neem dan contact op met GewoonGers. Dat kan via het contactformulier op de website, telefonisch óf per e-mail. Het contactformulier en contactgegevens van GewoonGers zijn terug te vinden op onze contactpagina.

Garantievoorwaarden GewoonGers

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De garantie op de GewoonGers producten omvat uitsluitend vervanging of herstel van onderdelen waarvan de opdrachtgever gebreken kan aantonen welk door GewoonGers in normale omstandigheden voorkomen hadden kunnen worden. De wijze van vervanging of herstel zal tussen opdrachtgever en opdrachtnemer overeengekomen worden. Vervanging en herstel zal enkel door GewoonGers worden voldaan. De opdrachtgever dient GewoonGers in de gelegenheid te stellen om eventuele gebreken te kunnen constateren op locatie.

De garantie komt te vervallen wanneer de opdrachtgever zelf reparaties of herstelwerkzaamheden op het product uitvoert of door derden laat uitvoeren.

Naast de wettelijke garantie bedraagt de garantie op producten van GewoonGers 3 jaar vanaf het moment van levering. Hierbij zijn de volgende onderdelen van toepassing:

► Functioneren van bewegende delen

► Afwerking profielen

Niet tevreden? Geld terug.

Wij komen jouw bestelde deur of wand bij je thuis monteren. Hoewel we het ons niet kunnen voorstellen, is het mogelijk dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Geef je dit binnen 30 dagen ná montagedatum schriftelijk aan ons door? We willen je graag tegemoetkomen. Dit doen we als volgt: we gaan eerst het gesprek met je aan om tot een passende oplossing voor je huidige product te komen. Zie je de oplossing écht niet zitten? Dan heb je eenmalig het recht om jouw bestelde product te laten demonteren door ons. Je krijgt het bedrag dat je over hebt gemaakt terug op je rekening. Hou wel in de gaten dat schade, die is ontstaan bij de montage én demontage, niet voor rekening is van GewoonGers. Bij schade kan je denken aan oude deuren of kozijnen die we tijdens montage hebben afgevoerd en niet meer terug kunnen halen of een gat in je plafond en/of vloer voor de schroeven van een geplaatste taatsdeur.

Neem contact met ons op via klantenservice@gewoongers.nl of bel op 010-3072889 om jouw mogelijkheden te bespreken.

Retourneren accessoires GewoonGers

Accessoires mogen, mits onbeschadigd en ongebruikt, geretourneerd worden naar GewoonGers. De volgende producten vallen onder accessoires:

  • Verfset
  • Glasreiniger

Retourneren doe je als volgt:

  • Retourneren is voor eigen rekening en loopt via een bezorgdienst naar eigen keuze
  • Retourneren is niet mogelijk in de showroom, alleen per verzending
  • Retour is mogelijk tot en met 14 dagen na ontvangst van het product
  • Stel ons alsjeblieft op de hoogte van je retour door een mail te sturen naar klantenservice@gewoongers.nl. Vervolgens krijg je van ons instructies voor het verzenden van je retour