Niet tevreden, geld terug bij GewoonGers
Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Bij GewoonGers zijn we pas echt tevreden wanneer jij dat ook bent. Natuurlijk kan het weleens voorkomen dat je achteraf niet blij bent met het resultaat. De uitstraling is bijvoorbeeld anders dan verwacht of je merkt dat de door jou gekozen deur niet aansluit bij je dagelijkse handelingen thuis. Om die reden hanteren we de niet-goed-geld-terug-regeling. Dit geldt op alle producten in de webshop, ondanks het feit dat de deuren en wanden helemaal op maat worden gemaakt. Ben je enthousiast en wil je gelijk aan de slag met je deur ontwerpen? Ga naar de webshop.

Niet tevreden, geld terug voor een maatwerk deur? Hoe?
We maken alle aluminium deuren op maat in eigen fabriek, dat is makkelijk want de lijntjes zijn kort en de levertijden scherp. Dat betekent ook dat je als klant één aanspreekpunt hebt voor alle vragen en opmerkingen rondom je bestelling.
Voor ons zijn kwaliteit en klantervaringen erg belangrijk. We willen je blij maken met je nieuwe wand of deur. Shoppen voor je (nieuwe) interieur moet een feestje zijn en we willen je het vertrouwen geven zodat je je keuze makkelijker durft te maken: probeer het uit!
Vind je het vooraf nog lastig om je keuzes al vast te leggen? Geen probleem! Onze adviseurs komen gratis thuis bij je langs om de wensen te bespreken en om de maten op te nemen. Ook informeren we je vooraf over alle kosten, zo weet je meteen waar je aan toe bent.
Hoe werkt die regeling?
Er zijn natuurlijk een aantal dingen waar je rekening mee moet houden om in aanmerking te komen voor onze niet goed geld terug regeling. Allereerst moet de melding binnen 30 dagen na levering en installatie worden gedaan. Dit kan per e-mail of via het klachtenformulier op onze website.
Voordat we gelijk aan de slag gaan met het ophalen van jouw wand of deur, gaan we eerst het gesprek met je aan. Misschien zijn de onderwerpen waar je niet tevreden over bent namelijk eenvoudig op te lossen. Als je die oplossingen niet ziet zitten, plannen we samen een afspraak om de geleverde deur of wand op te komen halen. Meer weten? Whatsapp ons of plan een belafspraak.
Aluminium deuren op maat
Of je nu op zoek bent naar een maatwerk deur in je eigen kozijn, een aluminium taatsdeur of een hele wand met openslaande binnendeuren: bij GewoonGers ben je aan het juiste adres. Alle deuren worden speciaal voor jouw interieur op maat gemaakt. Daarbij hanteren we vaste prijzen zodat je direct weet waar je aan toe bent.
Twijfel je over het materiaal aluminium? Kom dan gerust eens langs bij GewoonGers Amsterdam of GewoonGers Vlaardingen. Hier kun je alle deuren bekijken en uitproberen. Vooraf een afspraak maken is niet nodig, maar mag natuurlijk wel. Adressen en openingstijden kun je terugvinden op onze contactpagina.
Bestelproces online
Jij kiest je deur uit, wij doen de rest. Dát is het bestelproces van GewoonGers. Kies je favoriete deur uit in de webshop en maak direct een inmeetafspraak. Wij komen je deur bij je inmeten én monteren. Bekijk hier het gehele bestelproces wanneer je online je deur kiest.
FAQ
-
Niet tevreden? Geld terug.
Soms kan het voorkomen dat je niet tevreden bent met het eindresultaat. Hier mag je ons gerust over inlichten. Doe je dit binnen 30 dagen, dan kunnen we je tegemoetkomen. We gaan het gesprek met je aan om te zien of er een passende oplossing kan worden geboden voor het huidige product. Zie je die oplossing niet zitten? Dan bieden we de mogelijkheid je product aan ons terug te geven. Onze monteurs komen jouw wand of deur dan thuis ophalen en we storten het geld terug op je rekening.
Houd er wel rekening mee dat schade die is ontstaan bij montage of demontage van je product niet kan worden verhaald op GewoonGers. Denk hierbij bijvoorbeeld je oude deur die is afgevoerd of een gaatje in vloer en plafond voor het monteren van je deur of wand. Neem contact met ons op via klantenservice@gewoongers.nl of bel op 010-3072889 om jouw mogelijkheden te bespreken of vul ons klachtenformulier in. Meer weten over onze niet tevreden geld terug regeling? Lees het artikel op de website.
-
Wat houdt het zekerheidspakket, GewoonZeker, precies in?
Met het zekerheidspakket heb je extra zekerheid tegen schade aan je wand(en) en/of deur(en) van GewoonGers. Dat geldt ook voor de schade die is ontstaan door eigen toedoen. Wil je precies weten wat GewoonZeker kost, voor hoelang je dit kunt afsluiten, waar je wel en niet extra zekerheid op hebt én hoe je dit kunt aanschaffen? Lees dan snel verder op onze pagina over het zekerheidspakket GewoonZeker.
-
Wat is het verschil tussen een opdekdeur en stompe deur?
Hoewel beide deuren in een kozijn geplaatst worden, zit er een verschil tussen stompe deuren en opdekdeuren. Een stompe deur valt volledig ín het kozijn. De zijkanten van een stompe deur zijn vlak, zodat de stompe deur geheel in het kozijn kan vallen. Je ziet de naden tussen de deur en het kozijn zitten als de stompe deur in gesloten stand staat. Een opdekdeur valt óver het kozijn heen, waardoor de naden tussen deur en kozijn in gesloten stand niet zichtbaar zijn. Een opdekdeur heeft dus eigenlijk een ‘rand’ die over het kozijn heen valt. Lees meer over het verschil tussen een opdekdeur en stompe deur.
-
Wat is een staatsdeur of bedoel je taatsdeur?
Een taatsdeur valt niet in een kozijn. Maar in een speciaal afgewerkte sparing. Doordat de taatsdeur aan de onderkant en bovenkant scharniert, kun je hem beide kanten op openen. Lees meer over taatsdeuren.
-
Waarom kies ik voor GewoonGers?
Waarom zou je kiezen voor een deur van GewoonGers? Nou, onder andere hierom! Gratis inmeetservice en advies, 30-dagen-geld-terug-garantie, veilig thuis betalen met betaallink, maximaal 2 maanden levertijd, op maat gemaakt voor jou, bekend van tv én ruim 17 jaar ervaring. Waarom GewoonGers is duidelijk toch?